محجوب گفت: ذی‌حساب نباید ناامنی شغلی پیدا کند. این شغل ضد فساد است و باید احتمال درخواست‌های غیرقانونی از او را در نظر داشت.

ذی‌حساب‌ها نباید ناامنی شغلی داشته باشند/ چطور کارمند پیمانی را ذی حساب کنیم؟ به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا محجوب، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با لایحه اصلاح موادی از قانون محاسبات عمومی کشور اظهار کرد: ذی‌حسابی، شغل حاکمیتی است و ذی حساب به خاطر اینکه ضابط امور مالی دستگاه‌های هزینه کننده بودجه کشور است، نقش مهمی دارد.

او ادامه داد: حرفه ذی‌حسابی، آموزش‌ها و استحکام شغلی خاص می‌خواهد و در قانون مدیریت خدمات کشور به تفصیل در این مورد آمده است.

محجوب گفت: کسی که این شغل را احراز می‌کند، نباید ناامنی شغلی پیدا کند. این شغل ضد فساد است و باید احتمال درخواست‌های غیرقانونی از او را در نظر داشت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس یادآور شد: دولت باید آزمون یا امر دیگری را انجام دهد تا ذی‌حساب‌ها تخلف نکنند؛ زیرا این افراد غیر رسمی هستند. چطور کارمند پیمانی را ذی حساب کنیم؟ 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار